RAMIRENT JA VEIDEKKE UUDISTAVAT YHTEISTYÖSOPIMUKSEN NORJASSA

RAMIRENT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 1.10.2014 klo 11.00

Vantaa, Suomi, 2014-10-01 10:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent ja Veidekke ovat solmineet kolmen vuoden maanlaajuisen yhteistyösopimuksen Norjassa. Sopimuksen arvoa ei julkaista.

”Uusi sopimus yksinkertaistaa ja parantaa edellistä sopimusrakennetta. Olemme tehneet pitkään yhteistyötä ja tänä aikana olemme tutustuneet toistemme vahvuuksiin ja heikkouksiin. Uusi sopimus tulee kehittämään viestintää ja yhteistyötä yritysten välillä,” sanoo Veidekke Entreprenørin hankintapäällikkö, Ole Jakob Nes.

Sopimus kattaa sekä Ramirentin että Veidekken koko tuotevalikoiman aina pienkalustosta suuriin rakennuskoneisiin ja työmaatiloista työmaahisseihin. Veidekkellä on käynnissä noin 200–300 projektia koko maassa.

”Erityisesti suurissa ja monimutkaisissa projekteissa asiantunteva konevuokrausyritys on merkittävä lisäarvo. Ramirent ei vain toimita koneita ja laitteita vaan tarjoaa myös asiantuntemusta ja projektinjohtoa, joita me arvostamme. Olemme vakuuttuneita, että kun Ramirent on mukana tiimissä, asiat tulee tehdyksi,” Ole Jakob Nes jatkaa.

”Veidekke on suuri ja vaativa asiakas, joka asettaa korkeat laatuvaatimukset kaikessa tekemisessä aina työterveys- ja turvallisuusasioista hankintaan ja projektinjohtoon sekä aina integroituihin konevuokrausratkaisuihin. Olemme ylpeitä, että Veidekke on meidän asiakkaamme ja odotamme innoissamme pääsevämme toteuttamaan yhdessä sekä pieniä että suuria projekteja tulevaisuudessa,” kommentoi Gunstein Lauvrak, aluejohtaja Kaakkois-Norja, Ramirent Norja.

Vantaalla 1.10.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIEDOT:
Magnus Rosén, toimitusjohtaja, Ramirent Oyj, puh 020 750 2845
Gunstein Lauvrak, aluejohtaja Kaakkois-Norja, Ramirent Norja, puh +46 8 621 29 24

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on enemmän kuin koneita. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 650 työntekijää 301 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Veidekke on yksi pohjoismaiden suurimmista rakennus- ja kiinteistökehitysalan yrityksistä ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Oslossa. Veidekkellä on 6 300 työntekijää ja yhtiön liikevaihto oli 21 miljardia Norjan kruunua vuonna 2013.