Metsä Woodin Kertopuisilla kolminivelkehillä rakennat suuret rakennukset tehokkaasti

Metsä Wood lehdistötiedote 7.10.2014

Metsä Wood esittelee Tampereen Konemessuilla 16.–18.10. Kertopuisia kolminivelkehiä. Kolminivelkehiä käyttämällä on helppo rakentaa suuria rakennuksia kuten navettoja, konesuojia ja varastoja tehokkaasti. Isokin rakennus on nopea pystyttää, sen rakenteet ovat kevyitä käsitellä ja rakennuksen myöhempi laajentaminen onnistuu helposti lisäämällä kehiä jo olemassa olevaan rakennukseen.

Kolminivelkehiä on saatavana viidellä eri ulkomitalla 11 metristä 18 metriin, ja mitta valitaan asiakkaan tarpeen mukaisesti. Rakennuksen vapaa korkeus on seinän vieressä noin 5 ja keskellä noin 7,5–8,5 metriä. Pitkä kehäväli mahdollistaa suuret ja leveät ovet esimerkiksi isoillekin työkoneille. Lisäksi myös suurien koneiden, tavaroiden ja tuotteiden varastointi onnistuu saman katon alla.

Kolminivelkehät tehdään suomalaisesta havupuusta valmistetuista Kerto-Q- ja Kerto-S-tuotteista. Kehän osat sahataan valmiiksi muotoonsa, jolloin kuormituskapasiteetin vaatimukset sekä kustannustehokas rakenne saadaan yhdistettyä. Osat liitetään toisiinsa työmaalla. Kuvia valmiista kohteesta.

KERTO-KOLMINIVELKEHÄN EDUT
– Kustannustehokas runkokokonaisuus
– Nopea pystyttää
– Mahdollisuus suuriinkin kehäväleihin
– Rakenteet kevyitä käsitellä
– Rakennuksen jäykistys osa kokonaistaloudellista ratkaisua
– Hallin laajentaminen mahdollista lisäämällä kehiä hallin päätyyn

Tervetuloa tutustumaan Kertopuisiin kolminivelkehiin Konemessuille Metsä Woodin osastolle DH9 halliin 6.

Ammattilaisille tarkoitetut Konemessut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Näyttelyn järjestäjät ovat Agrimarket-ketju, Y-Agro ja Agritek Oy, mukana on runsaasti myös muita alan toimijoita. Messuille on vapaa pääsy.

Messut ovat avoinna:
torstaina 16.10. klo 9.00–17.00
perjantaina 17.10. klo 9.00–17.00
lauantaina 18.10. klo 9.00–16.00

Lisätietoja:
Hannu Veikkola, myynti-insinööri, Metsä Wood, puh. 040 552 1692, hannu.veikkola@metsagroup.com

www.metsawood.fi

Metsä Wood tarjoaa kilpailukykyisiä ja ympäristöystävällisiä puutuotteita rakentamiseen, teollisuuteen sekä jakelijakumppaneille. Tuotteet valmistetaan korkealaatuisesta ja uusiutuvasta pohjoisesta puuraaka-aineesta. Metsä Woodin liikevaihto vuonna 2013 oli 897 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 2 500 henkilöä.