Orionin osavuosikatsauksen 1-9/2014 julkistaminen 21.10.2014

ORION OYJ                     PÖRSSITIEDOTE                       8.10.2014 klo 9.00

Orionin osavuosikatsauksen 1-9/2014 julkistaminen 21.10.2014

Orion julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuulta 2014 tiistaina 21.10.2014 noin klo 12.00. Sekä suomen- että englanninkielinen tiedote ja esitysaineisto ovat saatavilla julkistamisen jälkeen Orionin kotisivuilla osoitteessa www.orion.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus medialle ja analyytikoille tiistaina 21.10.2014 klo 13.30

Tulosjulkistuksen yhteydessä järjestetään tiedotustilaisuus tiedotusvälineille ja analyytikoille tiistaina 21.10.2014 klo 13.30 Hotel Kämpin Akseli Gallen-Kallela -salissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 29, Helsinki. Toimitusjohtaja Timo Lappalainen alustaa tuloksesta englanniksi.

Suora webcast-lähetys ja puhelinkonferenssi

Tilaisuus on seurattavissa myös suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa http://qsb.webcast.fi/o/orion/orion_2014_1021_q3

Alustuksen jälkeen yhtiön johdolle voi esittää kysymyksiä myös puhelimitse sekä suomeksi että englanniksi.

Puhelinkonferenssin tunnus on 948474 ja puhelinnumerot konferenssiin osallistuttaessa ovat:

Soitettaessa Yhdysvalloista +1 334 323 6203
Muut maat +44 (0)20 7162 0125

Tallenne tiedotustilaisuudesta

Englanninkielinen webcast-tallenne tiedotustilaisuudesta sekä suomenkielinen nauhoite toimitusjohtajan katsauksesta tulee saataville Orionin kotisivuille myöhemmin samana päivänä.

Hiljainen kausi

Osavuosikatsauksen julkistamista edeltävä hiljainen kausi on meneillään ja jatkuu katsauksen julkistukseen saakka.

Orion Oyj

Timo Lappalainen
Jari Karlson
talousjohtaja

Julkaisija:
Orion Oyj
www.orion.fi

Orion on suomalainen lääkkeiden ja diagnostisten testien kehittäjä - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä, lääkkeiden vaikuttavia aineita sekä diagnostisia testejä. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostolääkkeet, syöpä- ja tehohoitolääkkeet sekä inhaloitavat Easyhaler® -keuhkolääkkeet.

Orionin liikevaihto vuonna 2013 oli 1 007 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 500 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingissä.