SSH COMMUNICATIONS SECURITY PERUSTAA YHTEISYRITYKSEN PALVELULIIKETOIMINTAAN

Helsinki, Suomi, 2014-10-29 09:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ   PÖRSSITIEDOTE   29.10.2014  KLO 10:15

SSH COMMUNICATIONS SECURITY PERUSTAA YHTEISYRITYKSEN PALVELULIIKETOIMINTAAN

SSH on solminut yhteisyrityksen New Yorkissa toimivan ROKiTT Inc:n kanssa. Yhteisyritys toimittaa  palveluita ja teknologiaa erityisesti suuryritysten tietoturvahaasteiden hallitsemiseksi   tuotanto-ja kehitysympäristöjen välillä. Yhteisyritys keskittyy tietoturvaan, pääsynhallintaan ja testausautomaatioon.

SSH ROkITT Services and Solutions -yhteisyrityksen johtajana toimii Oksana Sokolovsky. Oksana on kokenut IT-johtaja, joka on vastannut suurista IT-yksiköistä merkittävissä kansainvälisissä finanssipalveluyrityksissä, kuten JPMorgan Chase, Morgan Stanley ja Deutsche Bank. Hänen ydinosaamiseensa kuuluu isojen teknologia-ohjelmien toimitus, teknologian ja toimintatapojen muutoshankkeet, testaus- ja laadunvarmistuspalvelut, tuotehallinto sekä sovellustukipalveluiden johtaminen.

”Olemme ilahtuneita mahdollisuudesta perustaa yhteisyritys ROkITT:in kanssa ja vahvistaa toimintaamme Oksanan kaltaisten henkilöiden osaamisella ja kokemuksella. Uskomme, että yhdistämällä SSH:n tietoturvateknologiaosaamisen RokiTT:in ainutlaatuiseen palveluntarjontaan, kykenemme luomaan nykyisille ja uusille asiakkaille erityistä lisäarvoa”, sanoo SSH:n toimitusjohtaja Harri Koponen.

Helsinki, 29.10.2014

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Harri Koponen

Lisätietoja:
Harri Koponen, toimitusjohtaja, puhelin +358 20 500 7000
Jyrki Lalla, talousjohtaja, puhelin +358 45 340 4641

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.ssh.com

SSH Communications Security (perustettu 1995) on SSH-tietoliikenneprotokollan alkuperäinen kehittäjä. SSH-protokolla on siirrettävän datan suojaamiseen liittyvien ratkaisujen de facto -standardi. Nykyään yli 3000 asiakasta ympäri maailman, mukaan lukien seitsemän Fortune 10 -yrityksestä, luottaa yrityksemme tietoturvaratkaisuihin suojatakseen pääsyn tietovarantoihinsa. Tarjoamamme SSH-teknologia-, avaintenhallinta- sekä auditointiratkaisut mahdollistavat ja vahvistavat tuhansien asiakkaidemme liiketoimintaa eri toimialoilla sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Toimimme Amerikassa, Euroopassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä.