SRV myi logistiikkakiinteistön Keravalta Julius Tallberg-Kiinteistöille

Espoo, Suomi, 2014-10-31 11:05 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SRV YHTIÖT OYJ     LEHDISTÖTIEDOTE     31.10.2014, KLO 12.05

SRV on myynyt 4700 kerrosneliömetrin suuruisen logistiikkakiinteistön Julius Tallberg-Kiinteistöt Oyj:lle.

”Kiinteistön erityisominaisuutena ovat erityisesti huolto- ja korjausliiketoiminnalle suunnitellut tehokkaat työtilat, niihin liitetyt modernit toimisto- ja asiakaspalvelutilat sekä riittävät piha- ja paikoitusalueet, jotka tukevat liiketoiminnan erityisvaatimuksia. Kiinteistön suunnittelussa ja rakentamisessa on otettu huomioon myös rakennuksen jatkokäyttö tuleville vuosille. Se muuntuu helposti myös perinteisempään logistiikkaan tai vaikkapa tuotannollisiin toimintoihin”, kertoo asiakkuusjohtaja Jenita Kokkoniemi SRV:stä.

”Kohde on valmistunut vuonna 2014 ja se on täyteen vuokrattu pitkäaikaisin vuokrasopimuksin, joten se täyttää hyvin keskeiset sijoituskriteerimme”, Julius Tallberg-Kiinteistöt Oyj:n toimitusjohtaja Hannu Vuorela sanoo. Tehdyn kaupan jälkeen Julius Tallberg-Kiinteistöt Oyj: n vuokrasopimuskannan arvo nousee noin 68 miljoonaan euroon, mikä on yhtiön historian korkein luku.

Kiinteistö sijaitsee Keravalla Kercan logistiikka-alueella Keravan ja Vantaan rajalla kohdassa, josta pääradasta erkanee ratayhteys Vuosaaren satamaan. Alueella sijaitsee myös Anttilan logistiikkakeskus, jonka SRV rakensi vuonna 2010. Lisäksi SRV:llä on nyt myydyn kiinteistön naapurissa kaksi tulevaa logistiikkahanketta, joiden markkinointi ja käyttäjäneuvottelut ovat käynnissä.

SRV Yhtiöt Oyj

Lisätietoja:

Jenita Kokkoniemi, asiakkuusjohtaja, toimitilat, SRV, puh. 044 527 0870
Hannu Vuorela, toimitusjohtaja, Julius Tallberg-Kiinteistöt Oyj, puh. 0500 218 216