F-Secure tehostaa toimintojaan, lisää panostuksia pilviteknologiaan pohjautuvaan tietoturvaan ja aloittaa YT-neuvottelut

F-Secure Oyj, Pörssitiedote, 3. marraskuuta 2014 klo 09.00

F-SECURE TEHOSTAA TOIMINTOJAAN,  LISÄÄ PANOSTUKSIA PILVITEKNOLOGIAAN POHJAUTUVAAN TIETOTURVAAN  JA ALOITTAA YHTEISTOIMINTAMENETTELYN MUKAISET NEUVOTTELUT

F-Secure tehostaa toimintojaan ja lisää panostuksia pilviteknologiaan pohjautuvien tietoturvatuotteiden kehitykseen sekä niiden onnistuneeseen viemiseen markkinoille. Tehostamistoimet koskevat operaattorikanavan kehitystehtäviä sekä yhtiön pilvipohjaista tallennuspalveluliiketoimintaa.

F-Secure on tänään käynnistänyt yhteistoimintamenettelyn mukaiset neuvottelut Suomessa. Yhtiön johto arvioi, että neuvottelut saattavat johtaa enintään 40 henkilön vähentämiseen. Yhteistoimintamenettelyn kohteena Suomessa ovat operaattoritoiminnan kehitystiimissä  ja tallennuspalveluliiketoiminnassa (Content Cloud BL) olevat työntekijät pois lukien hosting – tiimin työntekijät. Neuvottelujen oletetaan päättyvän  joulukuun puoleen väliin mennessä.

F-Secure OYJ
Christian Fredrikson, toimitusjohtaja