Muutoksia Biohit Oyj:n johtoryhmässä

Biohit Oyj pörssitiedote 3.11.2014 klo 13:30 paikallista aikaa (EET)

B. Econ, LL. M Niklas Nordström (s. 1979) on nimitetty talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Biohit Oyj konserniin 3. marraskuuta alkaen. Nordströmin vastuualueisiin kuuluu lisäksi henkilöstö-, sekä tietohallinto. Nordström raportoi toimitusjohtaja Semi Korpelalle. Nordström lliittyy Biohit Oyj:hin Suunnolta (osa Amer Sports Oyj:tä), jossa hän on työskennellyt Senior Business Controllerina vastaten toimitusketjusta, sekä Outdoor-liiketoimintayksiköstä. Ennen Suuntoa Nordström on työskennellyt Finance Partnerin tehtävässä Tieto Oyj:ssä.

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Semi Korpela, Biohit Oyj
puh. +358 9 773 861
investor.relations@biohit.fi
www.biohit.fi

Biohit Oyj lyhyesti

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health” - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi