cBrain annoncerer den integrerede styringsreol

cBrain har udviklet et nyt softwaremodul i F2, kaldet Styringsreolen, som tilbyder store offentlige organisationer et nyt og effektivt værktøj til styring af større sagsproduktioner.

Med det nye modul øges cBrains muligheder for mersalg til eksisterende kunder, samtidig med at det åbner for at cBrain kan byde på flere typer af offentlige udbud. cBrain ser derfor det nye modul som et vigtigt skridt på vej mod selskabets mål om at blive en førende leverandør til den danske centraladministration.

F2-produktet har i dag opnået en pæn succes i ministerierne, hvor foreløbig 9 ministerier har indført standardsystemet F2 i departementerne. Men i 2014 har et antal styrelser, bl.a. Erhvervsstyrelsen, Statsforvaltningen, Energistyrelsen og senest Digitaliseringsstyrelsen, også valgt at indføre F2 som digital platform.

cBrains stigende succes i styrelserne skyldes ikke mindst, at standardproduktet F2 er blevet udvidet med en række nye moduler til procesunderstøttelse, som gør det muligt at understøtte individuelle fagprocesser, herunder selv/medbetjening og digital post.

Styringsreolen er fuldt integreret med procesmodulerne, og modulet gør det muligt at overvåge, styre og prioritere sagsproduktionen online. Herved kan styrelsen opnå både en højere kvalitet i arbejdet og en øget effektivitet, samtidig med at medarbejderne kan tilbydes en væsentlig mere effektiv arbejdsgang. Styringsreolen tilbyder således store offentlige organisationer et nyt og effektivt værktøj til styring af sagsproduktionen.

Om F2
F2 er udviklet i tæt samarbejde med en række danske ministerier og repræsenterer en ny type software til brug for digital sags- og dokumenthåndtering hos offentlige myndigheder.

I dag anvender 9 danske ministerier F2, herunder Statsministeriet, og i øjeblikket implementerer det danske Udenrigsministerium F2 til brug for 2.000 medarbejdere globalt på 100 lokationer.

Ved hjælp af F2 kan ministerier og styrelser eliminere brugen af papir og digitalisere deres arbejdsgange, herunder sagsbehandling, ministerielle processer, kommunikation, samarbejde, vidensdeling, dokumenthåndtering og arkivering. Med F2 har alle organisationens brugere, fra yngste medarbejder til departementschef og minister, online adgang til både formelle og uformelle dokumenter - med sikker mobil adgang fra iPad/tablets og smartphones.

Per Tejs Knudsen, CEO

Anne Dorthe Hermansen, ir@cbrain.dk + 45 40118608