Citycon tuo Suomen ja Viron markkinoille uudenlaisen kauppakeskuslahjakortin

Kortti käy maksuvälineenä seitsemässä kauppakeskuksessa ja yli 700 myymälässä

CITYCON OYJ   Lehdistötiedote  20.11.2014

Kauppakeskusyhtiö Citycon tuo samanaikaisesti Suomessa ja Virossa markkinoille lahjakortin, joka käy maksuvälineenä useissa yhtiön kauppakeskuksissa. Suomessa lahjakortissa on alkuvaiheessa mukana viisi kauppakeskusta: Iso Omena Espoossa, Myyrmanni Vantaalla, Koskikeskus Tampereella, Trio Lahdessa ja IsoKarhu Porissa. Virossa lahjakortti toimii Cityconin Tallinnassa sijaitsevissa kauppakeskuksissa Rocca al Maressa ja Kristiinessä.

Sama kortti toimii kaikkien seitsemän kauppakeskuksen niissä myymälöissä, jotka ovat mukana järjestelmässä. Esimerkiksi Myyrmannista ostettu kortti kelpaa siis myös kaikissa kuudessa muussa kauppakeskuksessa. Lahjakortti toimii maksuvälineenä useimmissa kauppakeskusten myymälöissä, mukana on yli 700 liikettä. Kauppakeskuskohtaisen listan lahjakortissa mukana olevista myymälöistä voi tarkistaa Cityconin tai kyseisen kauppakeskuksen internetsivuilta.

Lahjakortit ostetaan suoraan kauppakeskuksissa sijaitsevista, helppokäyttöisistä automaateista ja ne maksetaan pankki- tai luottokorteilla. Kortin ostaja voi ladata kortille haluamansa arvon vapaasti 10 – 250 euron väliltä. Kortin saldon voi halutessaan tarkistaa joko automaatilta tai kortin takana olevan sarjanumeron avulla myös verkkopalvelusta. Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta kortin ostohetkestä.

”Uskomme, että lahjakortti tuo kauppakeskustemme asiakkaiden käyttöön erinomaisen lisäpalvelun. Kauppakeskusliiketoiminnan markkinajohtajana Suomessa ja Virossa haluamme olla mukana tuomassa markkinoille uutta. Yli 700 myymälää ja seitsemän eri kauppakeskusta kattava kauppakeskuslahjakortti on laajuudeltaan ainutlaatuinen Suomessa ja Virossa. Lahjakortti vahvistaa näiden kauppakeskusten kilpailukykyä ja rakentaa asiakasuskollisuutta”, Cityconin markkintointijohtaja Petteri Anttila sanoo.

Lahjakorttiautomaatit on otettu käyttöön marraskuun puolivälissä ja lahjakortit ovat näkyvästi esillä Cityconin lähiaikojen markkinointikampanjoissa.

Lisätiedot:

Petteri Anttila, markkinointijohtaja
petteri.anttila@citycon.com

Eetu Ristaniemi, asset manager
eetu.ristaniemi@citycon.com

Citycon Oyj (NASDAQ OMX: CTY1S) on päivittäistavarakauppavetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä noin 3,3 miljardia euroa ja sen markkina-arvo on noin 1,6 miljardia euroa. Lisätietoa Cityconista: www.citycon.fi