Jyske Bank har fastsat Jyske F1 basisrenten for kalenderåret 2015 til 0,30% *

• Den nu fastsatte Jyske F1 basisrente på 0,30% for kalenderåret får virkning for den andel af bankens Jyske F1 lån, hvorpå basisrenten skal genfastsættes med virkning fra 1. januar 2015.
  • Jyske F1 er et banklånsprodukt. Det betyder at lånekunderne, udover Jyske F1 basisrentesatsen, alene betaler de rentetillæg som fremgår af låneaftalen med den enkelte kunde
  • De Jyske F1 låntagere, der påvirkes af fastsættelsen af Jyske F1 basisrentesatsen for 2015, vil modtage opdaterede individuelle tilbagebetalingsskemaer i de kommende dage

* Ydelser på Jyske F1 lån i form af renter (incl. de individuelt aftalte rentetillæg) og afdrag, forfalder til betaling ultimo hvert kvartal i løbet af hvert kalenderår. Genfastsættelsen af Jyske F1 basisrentesatsen for kalenderåret 2015 har således virkning fore lånene i hele 2015, og indgår første gang i de renter der forfalder til betaling på lånene ultimo marts måned 2015.

Kontaktperson: Funktionsdirektør Carsten Laustsen, tlf. 29 24 85 08.

2014 11 27 Pressemeddelelse F1 basisrente.pdf