Storaktionærmeddelelse

København, 2014-12-03 19:28 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Nr. 31/2014

Værdipapirer, hvortil der henvises i denne meddelelse, er ikke og vil ikke blive registreret i henhold til U.S. Securities Act of 1933 med senere ændringer og må ikke udbydes eller sælges i USA, medmindre der foreligger en registrering, eller hvis det sker i henhold til en relevant undtagelse fra registreringskravene.

Storaktionærmeddelelse

ISS A/S (ISS.CO, ISS DC), en af verdens førende facility services-leverandører, oplyser hermed, at vedhæftede meddelelse er modtaget fra FS Invest II S.à r.l. i henhold til værdipapirhandelslovens § 29.

Pressehenvendelser

Manuel Vigilius, Global Media Relations Manager, +45 38 17 64 04

Investorhenvendelser

Martin Kjær Hansen, Investor Relations Manager, +45 38 17 64 31

ISS A/S, ISIN DK 0060542181,
ISS Global A/S, ISIN XS0206714247
ISIN XS1145526585, ISIN XS1145526825

Om ISS
ISS-koncernen blev grundlagt i København i 1901 og er vokset til at være en af verdens førende Facility Services-virksomheder. ISS tilbyder en bred vifte af ydelser, herunder: Cleaning services, catering, security services, property services og support services samt facility management. ISS' globale omsætning udgjorde DKK 78,5 mia. i 2013, og ISS har cirka 515.000 medarbejdere og lokale aktiviteter i mere end 50 lande i Europa, Asien, Nordamerika, Latinamerika og Stillehavsområdet og betjener tusindvis af kunder i både den private og offentlige sektor. For yderligere oplysninger om ISS-koncernen, gå til www.issworld.com.

ISS Selskabsmeddelelse nr  31 - Storaktionærmeddelelse.pdf Major Shareholder Notification letter to ISS - 03 12 2014 (signed).pdf