SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj, Pörssitiedote 5.12.2014 klo 15:00

AML 9 LUVUN 10 §:N MUKAINEN ILMOITUS: NINO GRÖNROOSIN OMISTUS SSK SUOMEN SÄÄSTÄJIEN KIINTEISTÖT OYJ:SSÄ

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj       Pörssitiedote 5.12.2014 klo 15:00

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj julkisti 14.10.2014 pörssitiedotteella, että Nino Grönroosin omistus SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n osakkeista mahdollisesti alittaa SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n 14.10.2014 julkistaman julkisen ostotarjouksen toteutuessa 5 % rajan SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n kokonaisosakemäärästä sekä kokonaisäänimäärästä.

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj on saanut 5.12.2014 AML 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen, että Ostotarjouksen lopullisen tuloksen seurauksena Nino Grönroosin omistusoikeus ei tule alittamaan 5 % rajaa SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n kokonaisosakemäärästä.

Nino Grönroos on sitoutunut 1.1.2016 asti äänestämään SSK:n yhtiökokouksissa Core Capital Oy, AT Rautiainen Oy ja Godoinvest Oy esittämällä tavalla esityksissä, joilla on osakeyhtiölain mukainen taloudellinen peruste SSK:n kannalta.

Nino Grönroosin omistus- ja äänioikeudet ennen ostotarjousta:

Osakkeiden lukumäärä 86.599 kappaletta.
Osuus kaikista osakkeista ja äänistä 5,70 prosenttia.

Nino Grönroosin omistus- ja äänioikeudet ostotarjouksen toteutumisen jälkeen äänestyssitoumus huomioiden:

Osakkeiden lukumäärä 86.599 kappaletta.
Osuus kaikista osakkeista 5,70 prosenttia ja äänistä 0 prosenttia.

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n osakkeiden rekisteröity kokonaismäärä on 1.519.457 osaketta, joilla on ääniä yhteensä 1.519.457 kappaletta.

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj

Esa Haavisto, hallituksen puheenjohtaja +358 500 591 877