SIEVI CAPITAL OYJ PÖRSSITIEDOTE 9.12.2014 KLO 10.00 SIEVI CAPITAL OYJ:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO SEKÄ YHTIÖKOKOUS VUONNA 2015

SIEVI CAPITAL OYJ PÖRSSITIEDOTE 9.12.2014 KLO 10.00

SIEVI CAPITAL OYJ:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO SEKÄ YHTIÖKOKOUS VUONNA 2015

Sievi Capital Oyj:n hallitus on päättänyt julkaista vuonna 2015 arvopaperimarkkinalain 7 luvun 14 §:n mukaiset johdon osavuotiset selvitykset vuoden kolmelta ja yhdeksältä kuukaudelta julkistettavien osavuosikatsauksien sijaan. Päätöstä tehtäessä Sievi Capital Oyj:n markkina-arvo on alle 150 miljoonaa euroa, joten valtiovarainministeriön asetuksessa määritellyt edellytykset täyttyvät.

Sievi Capital Oyj julkaisee joulukuun 2014 substanssilaskelman 21.1.2015 ja vuoden 2014 tilinpäätöstiedotteen perjantaina 27.2.2015. Vuoden 2014 vuosikertomus julkaistaan viikolla 13.

Sievi Capital Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään tiistaina 14.4.2015 yhtiön pääkonttorissa, Yritystie 6, Sievi. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia varsinaisen yhtiökokouksen 2015 käsiteltäväksi tulee toimittaa kirjallisesti Sievi Capital Oyj:n hallitukselle viimeistään perjantaina 30.1.2015 osoitteeseen Sievi Capital Oyj, Hallitus, Yritystie 6, 85410 Sievi.

Vuonna 2015 Sievi Capital Oyj julkistaa johdon osavuotiset selvitykset ja osavuosikatsauksen seuraavasti:

-Johdon osavuotinen selvitys tiistaina 5.5.2015
-Osavuosikatsaus 1.1-30.6.2015 tiistaina 18.8.2015
-Johdon osavuotinen selvitys torstaina 5.11.2015

SIEVI CAPITAL OYJ
Harri Takanen, toimitusjohtaja

Lisätiedot:
Heikki Vesterinen
Sijoitus- ja Talousjohtaja

JAKELU:
NASDAQ OMX, Helsinki
 www.sievicapital.com

Sievi Capital Oyj on sijoitusyhtiö, jonka tavoitteena on hallinnoida yhtiön varoja tehokkaasti ja tuottavasti riskejä hajauttamalla ja etsimällä näillä toimenpiteillä uusia kasvumahdollisuuksia.