Revenio Group Oyj: BOOMERANGER BOATSILLE 2,3 MILJOONAN EURON TILAUS

Revenio Group Oyj Pörssitiedote 15.12.2014 kello 9:00

BOOMERANGER BOATSILLE 2,3 MILJOONAN EURON TILAUS

Revenio-konsernin Teknologia ja Palvelut -segmenttiä edustava Boomeranger Boats Oy on saanut 2,3 miljoonan euron tilauksen Yhdistyneistä Arabiemiirikunnista. Sopimuksen mukaan Boomeranger Boats toimittaa asiakkaalle kaksi vaativiin olosuhteisiin suunniteltua RIB -erikoisvenettä marraskuuhun 2015 mennessä.

Saadulla tilauksella on noin 8 kuukauden työllistävä vaikutus ja Boomeranger Boatsin voimassa olevia lomautuksia puretaan vaiheittain helmikuuhun 2015 mennessä.

Osana Revenio-konsernin terveysteknologiaan keskittyvää strategiaa, Boomeranger Boats on luokiteltu lopetettaviin, myytävänä oleviin liiketoimintoihin. Operatiivisesti yhtiö jatkaa toimintaansa normaalisti eikä järjestelyllä ole vaikutusta nykyisiin tai tuleviin asiakassuhteisiin.

Revenio Group Oyj
Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040-5675520
olli-pekka.salovaara@revenio.fi
www.revenio.fi

JAKELU:
Finanssivalvonta
www.revenio.fi

Revenio-konserni lyhyesti

Revenio on suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio-konsernin Terveysteknologia-segmentin muodostaa Icare Finland Oy:n ja Oscare Medical Oy:n harjoittama liiketoiminta. Nykytuotteista laajalti patentoitu Icare-tuoteperhe on konsernin menestyksenkulmakivi. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua orgaanisesti ja yritysjärjestelyiden kautta.

Revenio-konserniin kuuluu myös muita liiketoimintoja, jotka on ryhmitelty Teknologia ja Palvelut -segmentiksi. Segmentin liiketoiminnoille on yhteistä globaalit markkinat ja oman alansa kärkeä edustavat teknologiatuotteet ja -palvelut.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 25,7 miljoonaa euroa, liikevoiton ollessa 21,7%. Revenio Group Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oyj:ssä.