Auriga, Finanskalender 2015

Auriga Industries A/S, Harboøre, Danmark, 2014-12-19 11:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Selskabsmeddelelse nr. 16/2014

19. december 2014

Finanskalender 2015

20.02.2015:         Årsrapport for 2014

27.03.2015:         Ordinær generalforsamling 2015

08.05.2015:         Delårsrapport for 1. kvartal 2015

18.08.2015:         Delårsrapport for 1. halvår 2015

11.11.2015:         Delårsrapport for 3. kvartal 2015

Stilleperioder

I en periode på fire uger op til offentliggørelse af et regnskab kommenteres ikke på finansielle resultater, forventninger eller forhold i omverdenen, der kan have indvirkning på kursdannelsen på Auriga-aktien.

Generalforsamling

Den ordinære generalforsamling holdes fredag den 27. marts 2015. Anmodninger om at få evt. emner optaget på generalforsamlingens dagsorden skal være fremme hos Auriga senest torsdag den 12. februar 2015.

Offentliggørelse og information

Selskabsmeddelelser offentliggøres via GlobeNewswire, NASDAQ Copenhagen, og desuden på hjemmesiden www.auriga.dk.

AURIGA INDUSTRIES A/S

Lene Faurskov
Manager, Investor Relations
Mobil 41 64 05 04

investor@auriga.dk

Fakta om Auriga

Auriga Industries A/S er det børsnoterede moderselskab for Cheminova A/S, som er det 100% ejede driftsselskab med hovedkontor i Danmark. Cheminova udvikler, producerer og markedsfører produkter til plantebeskyttelse. Alle aktiviteter sker under hensyn til miljøet og stigende krav til bæredygtighed. Produkterne sælges i mere end 100 lande, og 98% af salget sker uden for Danmark. Koncernen havde i 2013 en omsætning på knap DKK 6,6 mia. og beskæftiger mere end 2.200 medarbejdere i en global organisation med datterselskaber i 24 lande.

Auriga - Finanskalender 2015.pdf