0 % KommuneKredit Globale Top Brands 2015 – Ændring af Startkurs på en Underliggende Aktie

KommuneKredit udstedte d. 24. juni 2011 obligationer relateret til en Underliggende Aktiekurv sammensat af 15 Underliggende Aktier udstedt af selskaber alle kendetegnende ved at være førende globale mærkevareproducenter.  Obligationerne er benævnt ”0 % KommuneKredit Globale Top Brands 2015” (ISIN kode DK0030275110).

LVMH

Den Underliggende Aktie udstedt af selskabet Moët Hennessy-Louis Vuitton S.A. indgår i den Underliggende Aktiekurv. Pr. 17. december 2014 gennemførte selskabet et spin-off, hvorved eksisterende aktionærer i Moët Hennessy-Louis Vuitton S.A. modtager to aktier i selskabet Hermès for hver 41 aktier de ejer i Moët Hennessy-Louis Vuitton S.A..

Garanti Invest A/S har som Beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at ændre startkursen (Aktiekursstart) på den Underliggende Aktie fra 115,9500 til 104,4976 (afrundet).

Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret 8. april 2011.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 38 41 42 50.

Garanti Invest A/S

Arrangør

KK Globale Topbrands_Meddelelse om ændring af Startkurs for LVMH_OMX version_19122014.pdf