Comptel on saanut tilauksen uudelta Telefonica –ryhmään kuuluvalta asiakkaalta Chilestä

Comptel Oyj                       Pörssitiedote 29.12.2014 klo 11.30

Comptelin Fulfillment –ratkaisu on osa Telefonica de Chilen muutosprojektia, jossa parannetaan operaattorin tarjoamien kiinteän- ja matkapuhelinverkon sekä laajakaista- ja televisiopalveluiden asiakaskokemusta. Asiakkuus on Comptelin ensimmäinen Chilen markkinoilla.  Yli 1,2 miljoonan euron tilaus sisältää Comptel Provisioning and Activation sekä Comptel Catalog – ohjelmistolisenssejä ja palveluita.

COMPTEL OYJ

Juhani Hintikka

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juhani Hintikka, puh. (09) 700 1131

Jakelu:

www.comptel.com

Vuodesta 1986 alkaen Comptel on auttanut 290 teleoperaattoria 87 maassa täyttämään yli miljardin tilaajan monipuolistuvia viestintätarpeita. Comptelin ratkaisut perustuvat tietoliikenneverkon tapahtumien prosessointiin, analysointiin ja johtamiseen reaaliaikaisiksi toimenpiteiksi. Palvelutoimitusprosessin, laskutustietojen keruun, veloituksen ja käytönhallinnan sekä ennakoivan analytiikan tuotteet ja palvelut auttavat operaattoreita lisäämään liikevaihtoaan sekä alentamaan kustannuksiaan ja asiakasvaihtuvuuttaan sitouttamalla asiakkaita palveluiden käyttöön. Comptelin palveluksessa on maailmanlaajuisesti lähes 700 asiantuntijaa ja yhtiön liikevaihto oli 83 miljoonaa euroa vuonna 2013. www.comptel.com