Nimityksiä UPM Biorefining -liiketoiminta-alueella

(UPM, Helsinki, 19.1.2015 klo 15.30)  - Seuraavat henkilöt on nimitetty UPM Biorefining -liiketoiminta-alueella 1.2.2015 alkaen:

Anssi Klinga, Johtaja, Sellu
Esa Retva, Johtaja, Timber
Sauli Brander, Johtaja, Puunhankinta ja metsäliiketoiminta

Kaikki yllä mainitut henkilöt raportoivat UPM Biorefining –liiketoiminta-alueen johtajalle Heikki Vappulalle.

Lisätietoja antaa:

UPM, Media Desk
ma-pe klo 9-16
media@upm.com
www.twitter.com/UPM_News
www.linkedin/company/upm-kymmene
www.facebook.com/UPMGlobal

UPM Biorefining liiketoiminta-alue koostuu sellu-, saha- ja biopolttoaineliiketoiminnasta. Kestävästi hankittu puuraaka-aine on UPM Biorefiningin kasvun ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien perusta. Uusi biopolttoaineliiketoiminta on UPM:n kärkihanke. Suomessa sijaitsevat kolme sellutehdasta, neljä sahaa, biojalostamo sekä puunhankinta ja metsäpalvelut toimivat tiiviissä yhteistyössä neljällä integraattialueella. Uruguayssa yhtiöllä on sellutehdas ja eukalyptusviljelmiä.

UPM yhdistää bio- ja metsäteollisuuden ja rakentaa kestävää tulevaisuutta kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Paper Asia, UPM Paper Europe and North America ja UPM Plywood. Tuotteemme valmistetaan uusiutuvista raaka-aineista ja ovat kierrätettäviä. UPM palvelee asiakkaitaan maailmanlaajuisesti. Konsernin palveluksessa on noin 21 000 henkilöä ja sen vuosittainen liikevaihto on noin 10 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä. UPM – The Biofore Company – www.upm.com

Anssi_Klinga_UPM.jpg Esa_Retva_UPM.jpg Sauli_Brander_UPM.jpg