Googlen maajohtajasta Anni Ronkaisesta Keskon Chief Digital Officer ja konsernijohtoryhmän jäsen

KESKO OYJ PÖRSSITIEDOTE 26.01.2015 KLO 14.30 1(1)

Vuodesta 2009 saakka Googlen Suomen maajohtajana toiminut KTM Anni Ronkainen, 48, on nimitetty Keskon liiketoiminnan kehityksestä, digitaalisesta liiketoimintaympäristöstä ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi (Chief Digital Officer) ja konsernijohtoryhmän jäseneksi.

Ennen siirtymistään maajohtajaksi Anni Ronkainen toimi Googlen suurasiakkaista vastaavana johtajana. Hän on toiminut myös mainostoimistokonserni McCann Helsinki Groupin toimitusjohtajana ja digitaalisiin media- ja liiketoimintaratkaisuihin keskittyneen Satama Finland Oy:n liiketoimintajohtajana.

"Anni Ronkainen tuo Keskoon kansainvälisen tason digitaalisen liiketoiminnan osaamista ja markkinoinnin asiantuntemusta. Kaupan digitalisoituminen on strategisesti tärkeä osa liiketoimintamme kehittämistä ja olen erittäin iloinen, että Anni täydentää näillä osaamisalueilla konsernijohtoryhmäämme", Keskon pääjohtaja Mikko Helander sanoo.

Anni Ronkainen aloittaa Kesko Oyj:n palveluksessa viimeistään 20.04.2015.

Lisätietoja:
Pääjohtaja Mikko Helander, Kesko Oyj, puh. 010 53 22301