Glaston julkaisee vuoden 2014 tilinpäätöksen 5.2.2015 klo 13.00

Helsinki, Suomi, 2015-01-27 13:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Glaston Oyj Abp   Pörssitiedote 27.1.2015 klo 14.00

Glaston julkaisee vuoden 2014 tilinpäätöksen 5.2.2015 klo 13.00

Glaston Oyj Abp:n vuoden 2014 tilinpäätös julkistetaan torstaina 5.2.2015 kello 13.00.

Tiedote on saatavilla julkistamisen jälkeen Glastonin Internet-sivuilla osoitteessa www.glaston.net.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään samana päivänä kello 13.30 Glastonin tiloissa osoitteessa Yliopistonkatu 7, Helsinki. Tilinpäätöksen esittelee toimitusjohtaja Arto Metsänen ja talousjohtaja Sasu Koivumäki

GLASTON OYJ ABP
Agneta Selroos
Viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston Oyj Abp

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.
Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net