INISSION AB:N KAIKKIA INCAP OYJ:N OSAKKEITA KOSKEVAN OSTOTARJOUKSEN LOPULLINEN TULOS

Inission AB / Tiedote 3.2.2015 klo 15:30

Ei julkistettavaksi tai levitettäväksi, suoraan tai epäsuorasti, Australiassa, Etelä-Afrikassa, Hong Kongissa, Japanissa, Kanadassa, Kiinassa, Singaporessa, Uudessa-Seelannissa tai Yhdysvalloissa tai missään muussa maassa, missä levittäminen tai julkistaminen olisi lainvastaista.

Inission AB:n ("Inission") kaikista Incap Oyj:n ("Incap") osakkeista tekemän pakollisen julkisen ostotarjouksen tarjousaika päättyi 30.1.2015.

Inission on ollut Incapin suurin osakkeenomistaja vuodesta 2013, jolloin se hankki omistukseensa noin 26,12 prosenttia Incapin kaikista osakkeista. 11.12.2014 Inission kasvatti omistustaan Incapissa 30,27 prosenttiin kaikista Incapin osakkeista ja niiden tuottamista äänistä. 22.12.2014 Incap hankki Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmalta sen omistamat 7 684 615 Incapin osaketta, jonka jälkeen Inission omistaa yhteensä 40 707 563 Incapin osaketta, mikä vastaa noin 37,31 prosentin osuutta kaikista Yhtiön osakkeista ja niiden tuottamista äänistä.

Ostotarjouksen lopullisen tuloksen mukaan ostotarjouksen tarjousaikana tarjottujen osakkeiden määrä on yhteensä 3 865 447 Incapin osaketta, jotka edustavat noin 3,54 prosenttia kaikista Incapin osakkeista ja osakkeiden tuottamista äänistä. Inissionin omistusosuus Incapin osakkeista ja osakkeiden tuottamista äänistä on ostotarjouksessa hyväksyttyjen osakkeiden toteuttamiskauppojen jälkeen näin ollen yhteensä noin 40,85 prosenttia.

Niiden Incapin osakkeiden, joiden osalta Inissionin ostotarjous on ostotarjouksen ehtojen mukaisesti pätevästi hyväksytty, myynti toteutetaan arviolta 4.2.2015 (”Toteutuspäivä”) NASDAQ OMX Helsingissä. Kaupat selvitetään arviolta toisena (2.) yllä mainittuja toteutuskauppoja seuraavana pankkipäivänä (”Selvityspäivä”). Tarjoushinta maksetaan Selvityspäivänä osakkeenomistajan arvo-osuustilin hoitotilille tai niiden osakkeenomistajien osalta, joiden omistus on hallintarekisteröity, hyväksymislomakkeessa määritellylle pankkitilille. Mikäli osakkeenomistajan pankkitili on eri rahalaitoksessa kuin hänen arvo-osuustilinsä, tarjoushinta maksetaan osakkeenomistajan pankkitilille rahalaitosten välisen maksuliikenteen aikataulun mukaisesti siten, että se on osakkeenomistajan pankkitilillä arviolta kahden (2) pankkipäivän kuluttua Selvityspäivästä.

Inission AB

HALLITUS

Lisätietoa:

Fredrik Berghel, hallituksen jäsen

fredrik.berghel@inission.com

Inission AB on ruotsalainen elektroniikan sopimusvalmistaja, joka tarjoaa räätälöityjä teollisuuselektroniikan valmistus- ja logistiikkapalveluja erityisesti lääketieteen, tietoliikenteen, auto- ja meriteollisuuden sekä mittaus- ja säätötekniikan laitteissa. Inission AB:n liikevaihto 31.12.2013 päättyneellä tilikaudella oli noin 300 miljoonaa Ruotsin kruunua (noin 32 miljoonaa euroa) ja sen palveluksessa on noin 190 henkilöä Ruotsissa ja Virossa.