Siili on Suomen 10. paras työpaikka

Siili Solutions Oyj Lehdistötiedote 06.02.2015 klo 8.30

Siili Solutions Oyj, moderni ohjelmistointegraattori ja digitaalisten palveluiden kehittäjä, sijoittui yleisessä sarjassa Suomen 10. parhaaksi työpaikaksi Great Place to Work Institute Finlandin vuotuisessa tutkimuksessa. Henkilöstön tyytyväisyys Siiliin työpaikkana on parantunut kovassa kasvuvauhdissakin, ja Siili on parantanut sijoitustaan tutkimuksessa vuosi vuodelta. Viime vuonna Siiliin rekrytoitiin 68 uutta työntekijää, ja tavoitteena on jatkaa kannattavan kasvun tiellä.

”Uskomme  yrityskulttuurin täydentävän esimiestyötä sekä parhaan työntekijäkokemuksen luovan parhaan asiakaskokemuksen. Organisaatiomme on tavattoman matala, luotamme osaajiimme. Tuotamme arvoa asiakkaidemme kanssa yhdessä, läpinäkyvästi ja hukkaa välttäen. Olemme iloisia, että tämän vuoden mittaustulokset osoittavat kehitystoimiemme vieneen meitä taas eteenpäin niin osaamisen- kuin kulttuurinkehityksessäkin. Tämän vuoden tavoitteenamme on edelleen tehostaa Helsingin, Oulun, Puolan ja Saksan yksiköidemme välistä yhteistyötä ja sitä tukevaa kulttuuria.”, toteaa Siilin toimitusjohtaja Seppo Kuula.

Siilin voimakas kasvu ja kilpailukyky perustuvat ohjelmistoteknologian kokeneisiin huippuammattilaisiin. Siili työllistää tällä hetkellä noin 350 osaajaa digitaalisten palveluiden muotoilusta ohjelmistokehitykseen ja informaationhallintaan. Työntekijöidemme keskimääräinen kokemus alalta on poikkeuksellisen mittava, yli 13 vuotta.

Tutkimukseen osallistui tänä vuonna 153 oman organisaatiokulttuurinsa ja johtamisensa kehittämisestä kiinnostunutta organisaatiota, joissa työskentelee yhteensä 46 000 työntekijää.

Lisätietoja:

Seppo Kuula, toimitusjohtaja
Puhelin: 010 2819 017, sähköposti: seppo.kuula@siili.fi

Aki Ahlroth, kulttuuijohtaja
Puhelin: 010 2819 017, sähköposti: aki.ahlroth@siili.fi

SIILI SOLUTIONS LYHYESTI:
Siili Solutions Oyj on suomalainen moderni ohjelmistointegraattori ja digitaalisten palveluiden kehittäjä, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia IT-asiantuntijapalveluita julkishallinnolle, pankeille, mediatoimialalle ja teollisuudelle. Yhtiön ensisijaisina kohdeasiakkaina ovat Suomen 500 suurinta yritystä sekä valtion- ja kunnallishallinto. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingin ylläpitämällä First North Finland -markkinapaikalla. Siili on kasvanut nopeasti ja kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien. www.siili.fi