cBrain har indgået sin første CRM-aftale på SKI 02.18–aftalen

cBrain har vundet et CRM-udbud fra Statsforvaltningen og skrevet kontrakt om leverance af ny softwareløsning til understøttelse af mødebooking.

Det nye mødebookingsystem skal anvendes i forbindelse med indkaldelse af borgere til møder i Statsforvaltningen, eksempelvis i forbindelse med møder med forældre omkring samvær, forældremyndighed og bopæl (forældreansvarslovens område). Det er målet med det nye system at automatisere mødebookingprocessen mest muligt for derved at højne kvaliteten i mødebookingerne og generelt gøre arbejdet lettere for medarbejderne uanset, om man er visitator, mødebooker, mødeafholder eller ledelse.

I starten af januar gik Statsforvaltningen i drift på cBrains F2 sags- og dokumenthåndteringsystem, og det nye mødebookingsystem, som understøtter en række fagprocesser, vil blive tæt integreret med F2.

En stor del af cBrains omsætning til den offentlige sektor er baseret på rammeaftaler med SKI (Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S). Tidligere var cBrain kun udvalgt indenfor ESDH-området, men i september 2013 annoncerede cBrain, at cBrain nu også var udvalgt som leverandør på SKI 02.18-rammeaftaler indenfor CRM-området.

Kontrakten med Statsforvaltningen er cBrains første aftale på SKI 02.18 CRM-aftalen. Aftalen er derfor vigtig for cBrain, fordi den åbner et nyt marked, som leverandør af CRM-løsninger til offentlige myndigheder, herunder både nye kunder som eksisterende kunde.

Per Tejs Knudsen, CEO

Anne Dorthe Hermansen, ir@cbrain.dk + 45 40118608