Technopoliksen taloudellinen katsaus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja yhteiskuntavastuuraportti vuodelta 2014

TECHNOPOLIS OYJ           PÖRSSITIEDOTE          10.2.2015 klo 9.30

Technopolis Oyj on julkaissut suomen- ja englanninkielellä taloudellisen katsauksen 2014, joka sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen, sekä erillisinä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja yhteiskuntavastuuraportin. Nämä löytyvät myös pörssitiedotteen liitteinä ja yhtiön Internet-sivuilta:
www.technopolis.fi.

Technopolis Oyj
Keith Silverang
Puh. 040 566 7785

Technopolis tarjoaa parhaan osoitteen yritysten toimintaan ja menestykseen viidessä maassa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yritys kehittää, omistaa ja hallinnoi 20 älykästä yrityskeskittymää ja tarjoaa moderneja muuntojoustavia tiloja sekä palveluita. Technopoliksen ydinarvona on jatkuvasti ylittää asiakkaiden odotukset tarjoamalla erinomaiset puitteet ja ratkaisut 1 700 yritykselle ja 47 000 työntekijälle Suomessa, Norjassa, Virossa, Venäjällä ja Liettuassa. Technopolis Oyj osake (TPS1V) on listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssiin

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2014.pdf Taloudellinen katsaus 2014.pdf Yhteiskuntavastuuraportti 2014.pdf