DK Company A/S justerer forventningerne til 2014

E-mail:investor@dkcompany.com

Website: www.dkcompany.com

DK Company A/S justerer forventningerne til resultatet for 2014

DK Company A/S fastholder forventningerne til omsætningen for regnskabsåret 2014, men justerer forventningerne til indtjeningen. Dette skyldes hovedsageligt udviklingen, henover november og december måned, i norske og svenske kroner. Kurserne på de norske og svenske kroner har efterfølgende været inde i en positiv udvikling.

Koncernen justerer derfor forventningerne til regnskabsåret 2014, som blev meldt ud i First North meddelelse 41/2014 den 27. oktober 2014:

• Koncernens nettoomsætning for fortsættende aktiviteter for hele 2014 forventes at blive i størrelsesordenen 1.775-1.785 mio. kr.
  • Koncernens samlede forventninger til resultat før afskrivninger og finansielle poster for fortsættende aktiviteter for hele 2014 forventes i niveauet 115-120 mio. kr.
  • Koncernens samlede forventninger til resultat af primær drift (EBIT) for fortsættende aktiviteter for hele 2014 forventes realiseret i niveauet 85-90 mio. kr.

Årsrapporten for 2014 offentliggøres 25. marts 2015.

Bo Knudsen                                   Jens Poulsen

Bestyrelsesformand                       Administrerende direktør

Selskabets Certified Advisor er CDI Global ApS, Vestre Havnepromenade 5, 5. sal, 9000 Aalborg, Jesper Gøthgen, tlf. +45 26 70 49 93

Eventuelle spørgsmål kan rettes til Jens Poulsen på telefon 96 600 700