Admiral Capital A/S - Offentliggørelse af det foreløbige resultat af købstilbuddet

NASDAQ OMX Copenhagen A/S

Selskabsmeddelelse
nr. 6  / 2015
Aarhus, 27. februar 2015
CVR. nr. 29 24 64 91
www.re-cap.dk

Admiral Capital A/S – Offentliggørelse af det foreløbige resultat af købstilbuddet

Den 30. januar 2015 afgav Kvalitena Danmark AB ("Kvalitena Danmark") et frivilligt købstilbud ("Købstilbuddet") til aktionærerne i Admiral Capital A/S ("Admiral Capital") i henhold til betingelserne i tilbudsdokumentet af samme dato ("Tilbudsdokumentet").

Kvalitena Danmark har på tidspunktet for tilbudsperiodens udløb i dag kl. 16.00, modtaget tilsagn om accept af Købstilbuddet for 2.000.000 A-aktier og 3.694.412 B-aktier. Som følge heraf forventes Kvalitena Danmark efter Købstilbuddets gennemførelse at besidde aktier i Admiral Capital svarende til ca. 25 % af Admiral Capitals aktiekapital og ca. 55 % af stemmerettighederne.

Det foreløbige resultat indebærer, at alle betingelser fastsat i Købstilbuddet anses for opfyldt, at tilbudsperioden afsluttes, og at Købstilbuddet vil blive gennemført, jf. § 21, stk. 3 i bekendtgørelse nr. 562 af 2. juni 2014.

Endeligt resultat, afregning og afvikling af Købstilbuddet

Endeligt resultat af Købstilbuddet vil blive offentliggjort mandag den 2. marts 2015.

Afregning af Admiral Capital aktier, som Admiral Capital aktionærerne har accepteret at overdrage i henhold til Købstilbuddet, vil ske som anført i Købstilbuddet, og vil ligeledes fremgå af det endelige resultat.

Aarhus, 27. februar 2015

Henrik Frisch,

Bestyrelsesformand

Kontaktperson:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets formand Henrik Frisch på telefon + 45 20 10 60 11.

2015006 Admiral - Offentligg foreløbig resultat købstilbud.pdf