IXONOS: TREMOKO OY AB:N PAKOLLINEN JULKINEN OSTOTARJOUS IXONOS OYJ:N OSAKKEISTA ALKAA 3.3.2015

Helsinki, Suomi, 2015-03-02 16:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          2.3.2015 klo 17:00

Tremoko Oy Ab (”Tarjouksentekijä”) on ilmoittanut Ixonos Oyj:lle (”Yhtiö”), että Finanssivalvonta on tänään hyväksynyt pakollista julkista ostotarjousta (”Ostotarjous”) koskevan tarjousasiakirjan (”Tarjousasiakirja”). Tarjousasiakirja on saatavilla 2.3.2015 alkaen Ostotarjouksen teknisenä järjestäjänä toimivan UB Securities Oy:n toimitiloissa (Aleksanterinkatu 21 A, 00100 Helsinki) ja internetsivuilta osoitteesta www.unitedbankers.fi/ixonos. Tarjousasiakirja on saatavilla vain suomenkielisenä.

Ostotarjouksen hyväksymisaika ("Tarjousaika") alkaa 3.3.2015 klo 9.30 (Suomen aikaa) ja päättyy 24.3.2015 klo 16.00 (Suomen aikaa), ellei Tarjousaikaa jatketa. Tarjouksentekijä tarjoutuu hankkimaan omistukseensa Yhtiön koko osakekannan. Ostotarjous ei kuitenkaan ole sidottu tietyn omistusosuuden saavuttamiseen.

Ixonos Oyj
Esa Harju