Revenio Group Oyj: Revenio Group Oyj:n ICB -toimialaluokitus muuttuu

Revenio Group Oyj Pörssitiedote 3.3.2015 klo 16:35

REVENIO GROUP OYJ:N ICB (INDUSTRY CLASSIFICATION BENCHMARK) -TOIMIALALUOKITUS MUUTTUU

Revenion ICB-toimialaluokitus on jatkossa Terveydenhuolto. Muutoksen taustalla on Revenion strateginen muutos terveysteknologiakonserniksi.

ICB -toimialaluokitus muuttuu Teollisuushyödykkeet ja -palvelut -ylätoimialaluokasta (2700) Terveydenhuolto -ylätoimialaluokkaan (4500). Muutos tulee voimaan Nasdaq Helsingin INET-kaupankäyntijärjestelmässä 4.3.2015 alkaen.

Uusi ICB -toimialaluokitus:
4000 Terveydenhuolto
4500 Terveydenhuolto

"Olemme strategiamuutoksestamme vuonna 2012 lähtien kulkeneet määrätietoisesti kohti päämääräämme; Reveniosta tulee ja se on jo nyt terveysteknologiakonserni ja maailman markkinajohtaja silmänpaineiden seulonnoissa. Uudet, vastikään julkistamamme terveysteknologiaan liittyvät kehitysaihiomme pureutuvat merkittäviin globaaleihin kansanterveydellisiin haasteisiin, joiden yhteinen nimittäjä on suuri tarve terveydenhuollon kustannussäästöihin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Uusi toimialaluokituksemme kuvastaa sekä nykyistä toimintaamme että strategiaamme ja siksi se on meille tärkeä", toteaa Revenio-konsernin toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara.

Lisätietoja asiasta antaa Global Corporate Client Group, +358 9 6166 7287.

Revenio Group Oyj
Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040 567 5520
olli-pekka.salovaara@revenio.fi
www.revenio.fi

JAKELU:
Finanssivalvonta
www.revenio.fi

Revenio-konserni lyhyesti

Revenio on seulontoihin keskittyvä suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio-konsernin Terveysteknologia-segmentin muodostavat Icare Finland Oy:n ja osteoporoosin tunnistamiseen ja seulontaan keskittyvän Oscare Medical Oy:n harjoittamat liiketoiminnat. Lisäksi Revenio on tunnistanut uusia terveysteknologiaan liittyviä kasvumahdollisuuksia, joiden yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöihin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua orgaanisesti ja yritysjärjestelyiden kautta.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 16,0 miljoonaa euroa, liikevoiton ollessa 27,5 % jatkuvista toiminnoista. Revenio Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä.