Metson vuoden 2014 vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistu

Metso Oyj:n pörssitiedote 05.03.2015 klo 15:00 EET

Metso Oyj:n vuoden 2014 verkkovuosikertomus on julkaistu osoitteessa www.metso.com/2014 . Verkkovuosikertomuksen kieli on englanti. Lisäksi tänään on julkaistu vuosiesite ja tilinpäätös 2014 suomeksi ja englanniksi pdf-tiedostoina osoitteessa www.metso.com/raportit.

Painettu vuosiesite ja tilinpäätös ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi viimeistään viikolla 13. Painetut tuotteet ovat tilattavissa osoitteesta www.metso.com/julkaisujentilaus.

Metso on tänään julkaissut myös selvityksensä hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2014. Selvitys on laadittu suomalaisten listayhtiöiden hallinnointikoodin suosituksen mukaisesti. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on saatavilla pdf-tiedostona osoitteessa www.metso.com/hallinnointi.

Metso on johtava prosessitehokkuuden toimittaja asiakkailleen kaivos-, öljy- ja kaasu- sekä kivenmurskausalalla. Mineraalienkäsittelyssä sekä virtauksensäädössä käytettävät Metson laite- ja palveluratkaisut parantavat prosessien käytettävyyttä ja luotettavuutta ja edistävät kestävää kehitystä ja kannattavuutta. Metson osakkeet on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Vuonna 2014 Metson liikevaihto oli 3,7 miljardia euroa.  Metso palvelee asiakkaitaan noin 16 000 ammattilaisen voimin yli 50 maassa. Expect results
www.metso.com, www.twitter.com/metsogroup

Lisätietoja antaa: