Revenio Group Oyj: Osakkeiden lukumäärän korotus rekisteröity kaupparekisteriin

Revenio Group Oyj Pörssitiedote 6.3.2015 klo 9.00

OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄN KOROTUS REKISTERÖITY KAUPPAREKISTERIIN

Revenio Group Oyj:n hallituksen 24.2.2015 hyväksymät osakemerkinnät, yhteensä 1.000 kpl yhtiön 2007C-optio-oikeuksiin perustuvaa, kokonaismäärältään 1.000 kpl uutta osaketta on tänään rekisteröity kaupparekisteriin. Osakkeiden merkintähinta kyseessä olevilla optio-oikeuksilla 2007C oli 1,69 euroa osakkeelta. Osakkeiden merkintäaika 2007C-optioilla on 1.5.2016 asti.

Revenio Group Oyj:n osake- ja äänimäärä nousee näiden merkintöjen jälkeen 7.933.078 kappaleeseen. Osakkeista saatu merkintähinta kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan omaan pääoman rahastoon.

Revenio Group Oyj on hakenut uusien osakkeiden ottamista kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingissä samanlajisina yhtiön vanhojen osakkeiden kanssa. Osakkeet tulevat kaupankäynnin kohteeksi arviolta 9.3.2015.

Revenio Group Oyj
Olli-Pekka Salovaara

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Olli-Pekka Salovaara, gsm 040 567 5520
olli-pekka.salovaara@revenio.fi
www.revenio.fi

Jakelu:

Finanssivalvonta
www.revenio.fi

Revenio-konserni lyhyesti

Revenio on seulontoihin keskittyvä suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio-konsernin Terveysteknologia-segmentin muodostavat Icare Finland Oy:n ja osteoporoosin tunnistamiseen ja seulontaan keskittyvän Oscare Medical Oy:n harjoittamat liiketoiminnat. Lisäksi Revenio on tunnistanut uusia terveysteknologiaan liittyviä kasvumahdollisuuksia, joiden yhteisenä nimittäjänä on seulonta, seuranta ja maailmanlaajuinen tarve terveydenhuollon kustannussäästöihin ennaltaehkäisevän terveydenhuollon kautta. Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua orgaanisesti ja yritysjärjestelyiden kautta.

Revenio-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 16,0 miljoonaa euroa, liikevoiton ollessa 27,5 % jatkuvista toiminnoista. Revenio Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä.