Lancering af DKK-aktieklasse og NOK-aktieklasse i afdeling Europa Højt Udbytte under Investeringsforeningen Danske Invest

Den nuværende afdeling Europa Højt Udbytte - Akkumulerende KL er noteret på Nasdaq Copenhagen. Efter lanceringen vil den nyoprettede DKK-andelsklasse med navnet Europa Højt Udbytte – Akkumulerende, klasse DKK fortsætte som noteret på Nasdaq Copenhagen med samme ISIN som Europa Højt Udbytte - Akkumulerende KL.

Ændringen træder i kraft den 11. marts 2015.

Prospektet for afdelingen er vedhæftet. Afdelingens andele udbydes i løbende tegning fra 11. marts 2015.

Central investorinformation for afdelingen kan ses på foreningens hjemmeside www.danskeinvest.dk.

Foreningens investeringsforvaltningsselskab, Danske Invest Management A/S, oplyser aktuelle emissions- og indløsningspriser samt indre værdi. Kursoplysninger kan endvidere findes i visse dagblade og på www.danskeinvest.dk, ligesom indre værdi vil kunne findes på Nasdaq Copenhagen A/S ´ hjemmeside.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Head of Investment Tina Hjorth Hetting.

DANSKE INVEST

MANAGEMENT A/S

Head of Investment

Tina Hjorth Hetting