ILKKA MUJUNEN HEAMASTERS GROUP OY:N OSAKKAAKSI

Panostaja Oyj                       Pörssitiedote 9.3.2015          klo 15.00

ILKKA MUJUNEN HEAMASTERS GROUP OY:N OSAKKAAKSI

Panostaja-konserniin kuuluvan Heatmasters Group Oy:n osakkaaksi on kutsuttu yhtiön toimitusjohtaja Ilkka Mujunen. Hänen omistusosuutensa Heatmasters Group Oy:stä on järjestelyn jälkeen 20 %. Ilkka Mujunen on toiminut Heatmasters Group Oy:n toimitusjohtajana vuodesta 2013.

Heatmasters Group on erikoistunut metallien lämpökäsittelypalveluihin sekä niihin tarvittavien koneiden ja laitteiden toimituksiin. Yrityksellä on Suomessa toimipisteet Lahdessa ja Varkaudessa. Merkittävä osa liikevaihdosta muodostuu ulkomaisista tytäryrityksistä, jotka sijaitsevat Ruotsissa ja Puolassa.

Panostaja Oyj

Juha Sarsama

Lisätietoja:

Panostaja Oyj, toimitusjohtaja Juha Sarsama 040-774 2099

Heatmasters Group Oy, toimitusjohtaja Ilkka Mujunen 040-871 0987

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena enemmistöomistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa konsernin omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostaja toimii Megaklinikka-yrityskaupan jälkeen yhdeksässä liiketoimintasegmentissä ja Panostaja-konsernissa työskentelee noin 1200 henkilöä. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2014 konsernin liikevaihto oli 154,8 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi