Årsrapport for Investeringsforeningen Danske Invest Select

Investeringsforeningen Danske Invest Select, som markedsføres under binavnet Danske Invest Engros, har i dag offentliggjort årsrapporten for 2014.

NASDAQ OMX Copenhagen

12. marts 2015

Årsrapport for Investeringsforeningen Danske Invest Select

Årets overskrifter i Investeringsforeningen Danske Invest Select

• Årets samlede regnskabsmæssige resultat blev 5,3 mia. kroner
  • Bestyrelsen indstiller til generalforsamlingen, at der udbetales udbytter for 2,0 mia. kroner
  • Ved udgangen af 2014 udgjorde foreningens formue 96,1 mia. kroner
  • Foreningen lancerede en række afdelinger med tilhørende andelsklasser
  • Afdelingerne Danske Obligationer Absolut og Danske Obligationer Absolut – Lav Risiko blev overflyttet fra Placeringsforeningen Profil Invest til Investeringsforeningen Danske Invest Select.

Generalforsamling

Foreningen holder generalforsamling den 21. april 2015, kl. 16.00 på Radisson BLU Falconer Hotel & Conference Center på Frederiksberg i København. Når generalforsamlingen har godkendt de foreslåede udbytter, indsættes de på investorernes konti den 24. april 2015. Bemærk, at de nu foreslåede udbyttesatser for visse af afdelingerne afviger fra de forventede satser, som blev offentliggjort i børsmeddelelsen den 14. januar 2015.

Download eller bestil årsrapporten

Årsrapporten kan bestilles hos Danske Invest Management A/S eller downloades fra www.danskeinvest.dk.

DANSKE INVEST

MANAGEMENT A/S