Keskon tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvitys sekä 2014 vuosiraportti

KESKO OYJ PÖRSSITIEDOTE 20.03.2015 KLO 09.00 1(1)

Keskon tilinpäätös, Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodissa tarkoitetut erillinen selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) ja palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2014 sekä 2014 vuosiraportti on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi.

Tilinpäätös on tutustuttavissa ja ladattavissa osoitteessa http://www.kesko.fi/sijoittaja/hallinnointiperiaatteet/tilinpaatos-ja-kertomukset. Tilinpäätös sisältää konsernitilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat tutustuttavissa ja ladattavissa osoitteessa http://www.kesko.fi/sijoittaja/hallinnointiperiaatteet/selvitykset.

Keskon 2014 vuosiraportti, joka korvaa aikaisempina vuosina erillisinä laaditut vuosikertomuksen ja yhteiskuntavastuuraportin, on tutustuttavissa suomeksi ja englanniksi osoitteessa http://kesko2014.kesko.fi. Raportti sisältää liiketoimintakatsauksen ja vastuullisuuden tunnusluvut (GRI), sekä tilinpäätöksen ja hallinnointikoodissa tarkoitetut selvitykset. Liiketoimintakatsauksen tiivistelmä sekä tilinpäätös ovat tilattavissa painotuotteina osoitteesta IR@kesko.fi.

Lisätietoja antaa sijoittajasuhdepäällikkö Riikka Toivonen, puhelin 010 53 23495.

Kesko Oyj

Merja Haverinen
viestintäjohtaja

www.kesko.fi