Keskisuomalainen-konserni uudistaa suurimpia lehtiään

Keskisuomalainen Oyj, pörssitiedote, 23.3.2015 klo 14.30

Keskisuomalainen Oyj:n hallitus on päättänyt merkittävistä lehtiuudistuksista konsernin kahdessa suurimmassa sanomalehdessä. Sanomalehdet Keskisuomalainen ja Savon Sanomat toteuttavat vuoden 2016 helmi-maaliskuussa julkaisemisen ja sisällön kokonaisuudistuksen. Uudistus pitää sisällään painetun sanomalehden formaatin vaihtamisen tabloidiin sekä verkko- ja mobiilipalvelujen uudistamisen.

Julkaisu-uudistus parantaa merkittävästi Keskisuomalaisen ja Savon Sanomien painetun sanomalehden sekä digialustojen lukukokemusta ja käytettävyyttä. Uudistus toteutetaan yhteistyössä lukija- ja ilmoittaja-asiakkaiden kanssa. Tavoittelemme toimintatapaa, jonka tuloksena on entistä runsaampi, monipuolisempi ja hyödyllisempi journalistinen sisältö lukijoille sekä tehokkaampi markkinoinnillinen kokonaisuus ilmoitusasiakkaille.

”Uudistus on jatkoa sille systemaattiselle kehittämiselle, jota konsernissa on tehty viime vuosina. Yhteistyössä lukijoiden ja ilmoittajien kanssa teemme markkinoiden parhaan lehtiuudistuksen, jonka myötä Keskisuomalainen-konserni on entistä valmiimpi kohtaamaan tulevaisuuden haasteet”, Keskisuomalainen Oyj:n toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi sanoo.

Lisätietoja:

Vesa-Pekka Kangaskorpi, toimitusjohtaja, Keskisuomalainen Oyj, puh. 050 688 33