RAMIRENT OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMINEN

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 25.3.2015 klo 12.15

Vantaa, Suomi, 2015-03-25 11:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin 25.3.2015. Kokouksessa hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen puheenjohtajaksi Ulf Lundahlin ja varapuheenjohtajaksi Susanna Renlundin.

Kokouksessa hallitus päätti myös työvaliokunnan kokoonpanosta jonka tehtäviin, muiden muassa, on osoitettu myös tarkastusvaliokunnan tehtävät. Ulf Lundahl, Susanna Renlund ja Tobias Lönnevall valittiin työvaliokunnan jäseniksi ja Ulf Lundahl valittiin työvaliokunnan puheenjohtajaksi.

Hallitus arvioi tämän kokoonpanon olevan tarkoituksenmukainen huomioiden työvaliokunnan tehtävät kokonaisuutena sekä valittujen jäsenten osaaminen ja kokemus.

Vantaa 25.3.2015

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIETOJA:
Jonas Söderkvist, talousjohtaja ja EVP, konsernitoiminnot, puh. 020 750 3248

JAKELU:
www.ramirent.com

RAMIRENT – MORE THAN MACHINES. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2014 konsernin liikevaihto oli 614 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 600 työntekijää 302 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsinki Oy:ssä.