Tryg A/S – ugentlig rapportering om aktietilbagekøb

Tryg har i perioden 19.- 25. marts 2015 købt egne aktier i markedet for 20 mio. DKK som led i det tilbagekøbsprogram på 1.000 mio. DKK, der blev igangsat 2. januar 2015, og som løber til 30. december 2015.

Herefter har Tryg sammenlagt købt 403.475 egne aktier for i alt 320 mio. DKK, svarende til 32 % af programmet.

Den seneste uges opkøb:

Antal aktier Gennemsnitlig købskurs Transaktionsværdi (DKK)
19. marts 2015  3.995 846,30   3.380.988
20. marts 2015  8.750 844,82   7.392.187
23. marts 2015  1.100 856,00     941.600
24. marts 2015  1.250 861,25   1.076.561
25. marts 2015  8.000 867,03   6.936.250
Akkumuleret 23.095 854,19  19.727.587

Aktietilbagekøbsprogrammet er tilrettelagt i overensstemmelse med EU Kommissionens Regulativ 2273/2003 dateret 22. december 2003, det såkaldte Safe Harbour-regulativ for aktietilbagekøb.

Efter ovenstående transaktioner ejer Tryg i alt 2.283.173 egne aktier, svarende til 3,8 % af selskabets samlede antal udstedte aktier på 59.695.516. Fratrukket egne aktier udgør antallet af cirkulerende aktier 57.412.343.

For yderligere information besøg tryg.com/dk eller kontakt Investor Relations:

• Investor Relations-direktør, Lars Møller på +45 22666605 - lars.moeller@tryg.dk
  • Investor Relations Manager, Peter Brondt på +45 22758904 - peter.brondt@tryg.dk

Tryg er Nordens næststørste forsikringsselskab med forsikringsaktiviteter i Danmark, Norge og Sverige og sikrer dagligt tryghed og værdi for 2,7 millioner kunder. Tryg er noteret på NASDAQ Copenhagen, og 60 % af aktierne ejes af TryghedsGruppen smba, der årligt uddeler cirka 500 mio. DKK til tryghedsskabende formål via TrygFonden.

Uge 12 2015_Tryg ugentlig rapportering om aktietilbagekob.pdf