Prime Office udskyder ekstraordinær generalforsamling

DK-1007 København K

Fondsbørsmeddelelse nr. 74/2015

Aarhus, den 26. marts 2015

I henhold til prospektreglerne skal der udarbejdes proforma regnskaber når et børsnoteret selskab overtager en andet selskab og det indebærer en betydelig finansiel forpligtelse, hvilket er tilfældet for Prime Office A/S betingede overtagelse af K/S Danske Immobilien.

Proforma oplysninger i prospekt er opstillet med udgangspunkt i det sidste officielle reviderede årsregnskab for K/S Danske Immobilien for 2013 og det reviderede årsregnskab for Prime Office A/S for 2013.

Prime Office A/S har den 25. marts 2015 udsendt årsrapport for 2014, og bestyrelsen i Prime Office A/S er blevet bekendt med at der er indkaldt til ordinær generalforsamling i K/S Danske Immobilien, hvor  selskabets årsregnskab er indstillet til godkendelse.

Bestyrelsen for Prime Office A/S ønsker at der- i lyset af dette - udarbejdes et nyt proforma regnskab med udgangspunkt i 2014 årsregnskaberne for begge virksomheder, således at det udarbejdede prospekt er retvisende og at nye væsentlige oplysninger ikke foreligger i tegningsperioden. Herved har alle aktionærer mulighed for at få adgang til at danne sig et reelt billede af Prime Office A/S’ økonomiske situation.

Bestyrelsen har på baggrund heraf besluttet at aflyse den ekstraordinære generalforsamling i Prime Office A/S planlagt til afholdelse den 31. marts 2015 og vil i stedet tage skridt til, at der indkaldes til en ny ekstraordinær generalforsamling i selskabet til afholdelse den 28. april 2015.

Henvendelser til Prime Office A/S

Mogens Vinther Møller