Innofactor toimittaa suomalaisille vaatetus- ja huonekalualan yrityksille toimialakohtaisen ERP-ratkaisun

Innofactor Oyj:n Lehdistötiedote 30.3.2015 klo 14.00

Innofactor Business Solutions Oy on solminut yhteistyösopimuksen tanskalaisen TRIMIT A/S:n kanssa, joka kehittää toimialakohtaisia liiketoimintaratkaisuja vaatetus- ja huonekalualan yrityksille. Jatkossa Innofactor myy, toteuttaa ja tukee näille toimialoille tarkoitettua johtavaa Microsoft Dynamics NAV -pohjaista ratkaisua.

Tuula Aro, Innofactorin Dynamics ERP -johtaja sanoo: Lähdimme etsimään ratkaisua, jolla pystyisimme vastaamaan vaatetus- ja huonekalualan erityistarpeisiin. Valitsimme useista vaihtoehdoista parhaan ja sopivimman, joka oli TRIMIT. Tämän ratkaisun avulla yritykset voivat parantaa liiketoimintaprosessejaan ja työskennellä järkevämmin. TRIMITin avulla voimme hyödyntää toimialan parhaita käytäntöjä sadoista tunnetuista eurooppalaisista yrityksistä. Lisäksi voimme tuoda markkinoille innovatiivisia työkaluja, joissa käytetään Microsoftin ratkaisuja. TRIMITin innostunut ja aktiivinen tapa toimia innoitti myös aloittamaan yhteistyön heidän kanssaan.”

Innofactor on Pohjoismaiden johtavia Microsoft-pohjaisten IT-ratkaisujen toimittajia. Innofactor toimittaa asiakkailleen liiketoimintakriittisiä ratkaisuja ja ylläpitopalveluja systeemi-integraattorina sekä kehittää omia ohjelmistotuotteita ja -palveluita. Oman tuotekehityksen painopistealueena ovat Microsoftin Windows Azure -pohjaiset pilviratkaisut. Innofactorin asiakkaina on yli 1 000 yritystä ja julkishallinnon organisaatiota Suomessa, Tanskassa, Ruotsissa ja muualla Euroopassa.

Troels Rasmussen, TRIMITin myynnin ja kumppanihallinnan johtaja, sanoo: ”Olemme innoissamme yhteistyöstä Innofactorin kanssa. Heillä on se, mitä tarvitaan menestyväksi TRIMIT-kumppaniksi tulemiseen, ja he sopivat hyvin kumppaniverkostoomme. Innofactorin laaja Microsoft Dynamics -osaaminen yhdessä TRIMIT-ratkaisun kanssa on erittäin hyvä yhdistelmä. Tilanne näyttää erittäin lupaavalta.”

Innofactor ja TRIMIT työskentelevät yhdessä tullakseen ensisijaiseksi liiketoimintasovellusten toimittajaksi kaikille vaatetus- ja huonekalualan yrityksille. Osana kansainvälistä TRIMIT-kumppaniverkostoa Innofactor pääsee hyötymään kansainvälisestä kokemuksesta ja tiedonjakamisesta, mikä puolestaan hyödyttää suomalaisia TRIMIT-käyttäjiä.

Tuula Aro jatkaa: ”Olemme todella iloisia yhteistyöstä. TRIMITin vahva toimialaosaaminen kiteytyy hyvin moderniin, innovatiiviseen TRIMIT-ratkaisuun, joka kattaa paitsi ERP:n myös web-portaalit, kuten B2B ja B2C. TRIMIT haluaa asiakkaidensa menestyvän, ja he selkeästi investoivat kumppaniverkostoonsa tämän toteuttamiseksi. TRIMIT-ratkaisua kehitetään jatkuvasti, ja kumppaneina voimme olla osaltamme vaikuttamassa sen kehittämiseen omien hankkeidemme kautta Olemme erittäin luottavaisia alkaneeseen yhteistyöhön ja näemme siinä paljon kasvupotentiaalia.”

Troels Rasmussen päättää: ”Tapaamiltamme asiakkailta tähän mennessä saamamme palaute kertoo, että meillä on hyvä tuote, joka täyttää toimialojemme suomalaisten yritysten tarpeet. Nyt haluamme vakiinnuttaa asemamme Suomessa Innofactor kumppaninamme.”

Lisätietoja:

Tuula Aro, Johtaja, Dynamics ERP, Innofactor, puh. 040 530 1673

Troels Rasmussen, Johtaja, Myynti ja Kumppanihallinta, TRIMIT, gsm. +45 6018 4465