ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 5 §:N MUKAINEN LIPUTUSILMOITUS: NORDEA FUNDS OY:N OMISTUS RAMIRENT OYJ:SSÄ ON YLITTÄNYT 5 PROSENTIN RAJAN

RAMIRENT OYJ                   PÖRSSITIEDOTE               14.4.2015 klo 11.30

Ramirent Oyj (y-tunnus 0977135-4) on 14.4.2015 vastaanottanut Nordea Funds Oy:ltä (y-tunnus 1737785-9) arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen, jonka mukaan yhtiön omistus- ja ääniosuus Ramirent Oyj:ssä on noussut yli 5 prosentin rajan.

Nordea Funds Oy:n omistus nousi 13.4.2015 tehtyjen kauppojen myötä 5 463 337 osakkeeseen, mikä vastaa 5,03 prosenttia Ramirent Oyj:n osakkeista ja äänimäärästä.

Ramirent Oyj:llä on yksi osakesarja, jossa kullakin osakkeella on yksi ääni. Osakkeiden kokonaismäärä on 108 697 328.

LISÄTIEDOT:

Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet
puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

Vantaalla 14.4.2014

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

JAKELU:

www.ramirent.com

RAMIRENT – MORE THAN MACHINES. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat koneet, palvelun ja osaamisen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2014 konsernin liikevaihto oli 614 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 600 työntekijää 302 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsinki Oy:ssä.