Ahlstrom julkaisee tammi-maaliskuun 2015 osavuosikatsauksen 28.4.2015

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 15.4.2015 klo 11.00

Ahlstrom julkaisee tammi-maaliskuun 2015 osavuosikatsauksen 28.4.2015

Ahlstrom julkaisee tammi-maaliskuun 2015 osavuosikatsauksen tiistaina 28.4.2015 noin klo 08.30.

Ahlstromin toimitusjohtaja Marco Levi ja talousjohtaja Sakari Ahdekivi esittelevät raportin analyytikoille ja medialle tiedotustilaisuudessa Helsingissä tiistaina 28.4. klo 11.00. Tilaisuus pidetään yhtiön pääkonttorissa osoitteessa Alvar Aallon katu 3 C, toinen kerros, neuvotteluhuone Antti.

Englanninkielistä puhelinkonferenssia ja webcastia voi seurata osoitteessa: http://qsb.webcast.fi/a/ahlstrom/ahlstrom_2015_0428_q1

Puhelimitse tilaisuuteen voi osallistua soittamalla muutamia minuutteja ennen sen alkamista numeroon (09) 2313 9201 Suomessa tai +44 (0)20 7162 0077 Suomen ulkopuolella. Lista puhelinnumeroista muissa maissa löytyy osoitteessa www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat. Osallistumiskoodi on 952611.

Tallenne konferenssista esitysmateriaaleineen on kuunneltavissa ja katsottavissa yhtiön internetsivuilla vuoden ajan tilaisuuden jälkeen.

Suomenkielinen esitysmateriaali on saatavilla tilinpäätöstiedotteen julkaisemisen jälkeen osoitteessa www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat/Katsaukset-ja-presentaatiot/2015/.

Lisätietoja:
Juho Erkheikki
Talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Liisa Nyyssönen

Ahlstrom lyhyesti
Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tavoitteenamme on kasvaa puhtaaseen ja terveeseen elinympäristöön tähtäävän tuotevalikoiman avulla. Kuitumateriaalejamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, terveydenhuollon kankaissa, laboratorio- ja bioteknologiasovelluksissa, tapeteissa ja elintarvikepakkauksissa. Vuonna 2014 Ahlstromin liikevaihto oli noin miljardi euroa. Yhtiömme 3 400 työntekijää palvelevat asiakkaita 22 maassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.

HUG#1911305