Tryg A/S – ugentlig rapportering om aktietilbagekøb

Tryg har i perioden 9.- 15. april 2015 købt egne aktier i markedet for 9 mio. DKK som led i det tilbagekøbsprogram på 1.000 mio. DKK, der blev igangsat 2. januar 2015, og som løber til 30. december 2015.

Herefter har Tryg sammenlagt købt 458.913 egne aktier for i alt 366 mio. DKK, svarende til 37 % af programmet.

Den seneste uges opkøb:

Antal aktier Gennemsnitlig købskurs Transaktionsværdi (DKK)
 9. april 2015  2.468 821,02   2.026.289
10. april 2015  2.970 832,80   2.473.424
13. april 2015  1.250 830,95   1.038.688
14. april 2015  2.500 848,91   2.122.263
15. april 2015  1.250 800,00   1.000.000
Akkumuleret 10.438 829,72   8.660.663

Aktietilbagekøbsprogrammet er tilrettelagt i overensstemmelse med EU Kommissionens Regulativ 2273/2003 dateret 22. december 2003, det såkaldte Safe Harbour-regulativ for aktietilbagekøb.

Efter ovenstående transaktioner ejer Tryg i alt 2.332.668 egne aktier, svarende til 3,9 % af selskabets samlede antal udstedte aktier på 59.695.516. Fratrukket egne aktier udgør antallet af cirkulerende aktier 57.362.848.

For yderligere information besøg tryg.com/dk eller kontakt Investor Relations:

• Investor Relations-direktør, Lars Møller på +45 22666605 - lars.moeller@tryg.dk
  • Investor Relations Manager, Peter Brondt på +45 22758904 - peter.brondt@tryg.dk

Tryg er Nordens næststørste forsikringsselskab med forsikringsaktiviteter i Danmark, Norge og Sverige og sikrer dagligt tryghed og værdi for 2,7 millioner kunder. Tryg er noteret på NASDAQ Copenhagen, og 60 % af aktierne ejes af TryghedsGruppen smba, der årligt uddeler cirka 500 mio. DKK til tryghedsskabende formål via TrygFonden.

Uge 15 2015_Tryg ugentlig rapportering om aktietilbagekob.pdf