Amer Sports Oyj:lle uudet 40 miljoonan euron ja 85 miljoonan Yhdysvaltain dollarin Schuldschein-lainasopimukset

Amer Sports Oyj
PÖRSSITIEDOTE
16.4.2015 klo 16.30

Amer Sports Oyj on allekirjoittanut Schuldschein-tyyppiset lainasopimukset, joiden yhteismäärä on 40 miljoonaa euroa ja 85 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria. Viisi- ja seitsenvuotisissa luotoissa on sekä kiinteitä että vaihtuvakorkoisia eriä.

"Näiden Schuldschein-sopimusten myötä jatkoimme otollisen markkinatilanteen hyödyntämistä ja pidensimme velkojemme maturiteettirakennetta", toteaa rahoitusjohtaja Esko Heinälehto.

Luottojen järjestäjinä toimivat Landesbank Hessen-Thüringen ja Mizuho Bank.

Lisätietoja:
Esko Heinälehto, rahoitusjohtaja, Amer Sports Oyj, puh. 020 712 2561

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.amersports.com

AMER SPORTS
Amer Sports (www.amersports.com) on urheilualan yhtiö, jonka kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä ovat Salomon, Wilson, Atomic, Arc'teryx, Mavic, Suunto ja Precor. Amer Sports tarjoaa teknisesti edistyksellisiä urheiluvälineitä, jalkineita ja asusteita, jotka parantavat urheilusuoritusta ja lisäävät urheilusta ja ulkoilusta saatavaa nautintoa. Yrityksen toimintaa tasapainottavat monipuolinen laji- ja tuotevalikoima sekä läsnäolo kaikilla tärkeillä markkinoilla. Amer Sportsin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä (AMEAS).