Forløb af Jeudans ordinær generalforsamling 16. april 2015

København, 2015-04-16 18:34 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Jeudans ordinære generalforsamling godkendte i dag årsrapporten for 2014 og bestyrelsens forslag om at overføre årets resultat til næste år.

Generalforsamlingen godkendte bestyrelsens forslag om bestyrelsens vederlag for 2015 samt vedtægtsændringer om tegningsregel og overgang til navneaktier.

Generalforsamlingen fornyede endvidere bestyrelsens bemyndigelse til – indtil næste ordinære generalforsamling – at lade Selskabet erhverve og besidde egne aktier op til 10% af selskabskapitalen.

Generalforsamlingen genvalgte direktør Jørgen Tandrup, adm. direktør Niels Jacobsen, adm. direktør Tommy Pedersen, Hans Munk Nielsen og økonomidirektør Stefan Ingildsen til bestyrelsen.

Som revisor genvalgte generalforsamlingen Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab.

Efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig uændret med Jørgen Tandrup som formand og Niels Jacobsen som næstformand.

Yderligere oplysninger:

Jørgen Tandrup, bestyrelsesformand, tlf. 7220 7144.

Jeudan A/S, Bredgade 30, 1260 København K. Tlf. 7010 6070.

Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større kontor-, bolig- og detailejendomme i København. Koncernen tilbyder i Jeudan Servicepartner et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på værdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har 400 medarbejdere. Jeudans aktier er noteret på Nasdaq Copenhagen (JDAN). www.jeudan.dk.

271.pdf