KONECRANES OYJ:N TALOUDELLISET KATSAUKSET VUONNA 2016

KONECRANES OYJ PÖRSSITIEDOTE 29.4.2015 klo 09:30

Konecranes Oyj:n taloudellinen tiedottaminen tapahtuu vuonna 2016 seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote 2015 3.2.2016
Osavuosikatsaus, tammi-maaliskuu 27.4.2016
Osavuosikatsaus, tammi-kesäkuu 22.7.2016
Osavuosikatsaus, tammi-syyskuu 26.10.2016

Konecranes Oyj:n vuosikertomus 2015 julkaistaan pdf-dokumenttina torstaina 3.3.2016. Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 11 vuonna 2016.

Konecranes Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 22.3.2016. Konecranesin hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajalla on oikeus saada yhtiökokoukselle kuuluva asia yhtiökokouksen käsiteltäväksi, jos hän kirjallisesti sitä vaatii niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun. Vaatimuksen katsotaan tulleen riittävän ajoissa, jos hallitukselle on ilmoitettu vaatimuksesta viimeistään keskiviikkona 20.1.2016. Kirjallinen vaatimus tulisi lähettää osoitteeseen: Konecranes Oyj, Hallitus, PL 661, 05801 Hyvinkää.

Konecranes noudattaa hiljaista jaksoa (ns. silent period) osavuosikatsauksen ja tilipäätöstiedotteen julkistamisajankohtaa edeltävänä aikana, alkaen raportoitavan vuosineljänneksen viimeisestä päivästä.

KONECRANES OYJ

Miikka Kinnunen
Sijoittajasuhdejohtaja

Miikka Kinnunen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 427 2050

www.konecranes.com

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2014 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 011 miljoonaa euroa. Konsernilla on 12 000 työntekijää ja 600 huoltopistettä 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).