Siili Solutions Telerik Sitefinityn vuoden kumppani EMEA-alueella

Siili Solutions Oyj Lehdistötiedote 29.4.2015 klo 13.15

Siili Solutions on valittu Telerik® Sitefinityn™ vuoden kumppaniksi EMEA-alueella. Siili on ensimmäinen suomalainen yritys, joka on saanut kyseisen tunnustuksen. Sitefinity on laajasti ympäri maailman käytetty verkkosivustojen sisällönhallinnan työkalu (CMS). Siili-Sitefinity -kumppanuus on seurausta Avaus Consulting Oy:n strategisesta yritysostosta, sisällönhallinta osana digitaalisia palveluita on yksi Siilin strategian pääfokusalueista.

“Tunnustus annetaan kumppanille, jolla on kyky tuottaa ja toimittaa ainutlaatuisia Sitefinity-ratkaisuja asiakkaillensa ja pitää heidät myös tyytyväisinä,” sanoo Martin Kirov, johtaja, Sitefinity, Progress. “Onnittelut Siili Solutionsille erinomaisesta  saavutuksesta. Siili on hieno esimerkki Sitefinity-kumppanista, jolla on ennätysmäärä menestyksekkäästi tehtyjä asiakasprojekteja ja joka on erittäin sitoutunut Sitefinity-brändin alueellisen tunnettuuden luomiseen. Luotamme  kumppanuuden jatkossakin tuottavan asiakkaillemme innovatiivisia ratkaisuja.”

“Siili jatkaa aktiivisena Sitefinity-kumppanina ja pyrkii laajentamaan Sitefinity-kumppanuuden täydeksi Progress-kumppanuudeksi kattamaan koko Progress Softwaren tuotevalikoiman. Olemme erittäin otettuja saavuttamastamme tunnustuksesta erityisesti juuri nyt, kun olemme laajentamassa toimintaamme kattamaan koko Euroopan, ei vain Suomea. Olemme jo luoneet toimivan yhteistyön belgialaisen Emakinan kanssa ja Berliinin toimistomme on käynnistänyt Sitefinity-osaamisemme tunnetuksi tekemisen Saksan markkinoilla. Panostamme jatkossakin Sitefinity-osaamisen kehittämiseen. Sertifioitujen kehittäjien määrä kasvaa kovalla vauhdilla, mikä tekee Siilistä selkeästi vahvimman ja osaavimman Sitefinity-kehityskumppanin Euroopassa,” toteaa Samuel Salmenlinna, Solutions liiketoiminta-alueen johtaja, Siili Solutions Oyj.

Lisätietoja:
Liiketoiminta-alueen johtaja Samuel Salmenlinna
Puhelin: +358 400 805 069, sähköposti: samuel.salmenlinna@siili.fi

Siili Solutions lyhyesti:
Siili Solutions Oyj on suomalainen moderni ohjelmistointegraattori ja digitaalisten palveluiden kehittäjä, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia IT-asiantuntijapalveluita julkishallinnolle, pankeille, mediatoimialalle ja teollisuudelle. Yhtiön ensisijaisina kohdeasiakkaina ovat Suomen 500 suurinta yritystä sekä valtion- ja kunnallishallinto. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingin ylläpitämällä First North Finland -markkinapaikalla. Siili on kasvanut nopeasti ja kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien.
www.siili.fi

Lisätietoja Sitefinity: www.sitefinity.com