Første ordre på SKI 02.19 Cloud-aftale

Professionshøjskolen Metropol er den første organisation, som har indgået aftale med cBrain om leverance af F2 sags- og dokumenthåndtering baseret på den nye SKI 02.19-aftale.

cBrain noterer, at cloud computing er ved at blive en af de vigtigste teknologiske trends for offentlige organisationer, og cBrain forventer, at cloud computing vil medføre væsentlige ændringer i markedet.

I den forbindelse differentierer cBrains F2-produkt sig fra de fleste konkurrende produkter ved at være et 100% standardprodukt, hvilket betyder, at F2-produktet kan leveres som software-as-a-service (cloud). Det giver cBrain en væsentlig konkurrencefordel, og salg af F2-produktet som cloud service udgør et centralt element i cBrains vækststrategi.

Samtidig er en stor del af cBrains omsætning til den offentlige sektor i dag baseret på rammeaftaler med SKI (Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S). Og i november 2014 blev cBrain udvalgt som leverandør med selskabets F2 sags-og dokumenthåndteringsprodukt på en ny SKI aftale, 02.19 ASP/Cloud, af cloud-løsninger til både staten, kommuner, regioner, undervisningssektoren og forsyningssektoren.

Det er derfor vigtigt og glædeligt for cBrain, at selskabet nu kan annoncere den første aftale på den nye SKI 02.19 cloud-aftale.

Per Tejs Knudsen, CEO

Anne Dorthe Hermansen, ir@cbrain.dk + 45 40119608