Investeringsforeningen Danske Invest lancerer afdelingen Nye Markeder Indeksobligationer og andelsklassen Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende, klasse DKK

Investeringsforeningen Danske Invest lancerer den ovenfor nævnte afdeling og andelsklasse, som skal investere i indeksobligationer i lokal valuta fra de nye markeder. Afdelingen og andelklassen vil primært henvende sig til detailinvestorer med frie midler. Prospekterne for afdeling Nye Markeder Indeksobligationer og Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende KL, hvori andelsklassen indgår er vedhæftet. Afdelingens og andelsklassen andele udbydes i løbende tegning fra i dag. Central investorinformation for afdelingen og andelsklassen kan ses på foreningens hjemmeside www.danskeinvest.dk. Afdelingen og andelsklassen vil blive optaget til handel på Nasdaq Copenhagen fra den 12. maj 2015. ISIN-koden for afdeling Nye Markeder Indeksobligationer er DK0060625200 og for andelsklassen Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende, klasse DKK er ISIN-koden DK0060625390. Foreningens investeringsforvaltningsselskab, Danske Invest Management A/S, oplyser aktuelle emissions- og indløsningspriser samt indre værdi. Kursoplysninger kan endvidere findes i visse dagblade og på www.danskeinvest.dk, ligesom indre værdi vil kunne findes på Nasdaq Copenhagens hjemmeside. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Tina Hjort Hetting på +45 45 14 80 12.

DI Nye Markeder Indeksobligationer - 2015-04-21.pdf DI Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende KL 2015-04-21.pdf DI - DI Nye Markeder Indeksobligationer og DI Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende, klasse DKK (offentliggørelse af prospekt) 2015-05-06 (I).pdf