Optagelse til notering af Investeringsforeningen Danske Invest, afdeling Nye Markeder Indeksobligationer og andelsklasse Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende, klasse DKK

Afdeling Nye Markeder Indeksobligationers (ISIN-kode DK0060625200) har aktuelt en kapital på nominelt 100.500.000 mio. kr. (1.000.000 andele a 100 kr.) tegnet af én investor. Andelsklassen Nye Markeder Indeksobligationer – Akkumulerende, klasse DKK (ISIN-kode DK0060625390) har aktuelt en kapital på nominelt 70.350.000 mio. kr. (700.000 andele a 100 kr.) tegnet af én investor. Som tidligere meddelt vil afdelingen og andelklassen blive optaget til handel på Nasdaq Copenhagen fra den 12. maj 2015 og udbydes samtidig i løbende tegning.

Prospekter samt central investorinformation kan ses på www.danskeinvest.dk.

Afdelingen og andelsklassen investerer i indeksobligationer i lokal valuta fra de nye markeder.

Foreningens investeringsforvaltningsselskab, Danske Invest Management A/S, oplyser aktuelle emissions- og indløsningspriser samt indre værdi. Kursoplysninger kan endvidere findes i visse dagblade og på www.danskeinvest.dk, ligesom indre værdi vil kunne findes på Nasdaq Copenhagens hjemmeside.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Head of Investment Management Tina Hjorth Hetting på telefon 45 14 80 12.

DI - DI Nye Markeder Indeksobligationer og DI Nye Markeder Indeksobligationer - Akkumulerende, klasse DKK (optagelse til handel) 2015-05-08.pdf