STYLEPIT A/S – Forventet kapitalforhøjelse

Selskabsmeddelelse nr. 11 / 2015

I forlængelse af opdateret indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling (selskabsmeddelelse nr. 10 / 2015), hvor det foreslås at bestyrelsen bemyndiges til at gennemføre en kapitalforhøjelse på op til DKK 50.000.000 kan det oplyses, at bestyrelsen forventer, at bemyndigelsen udnyttes til at gennemføre en kapitalforhøjelse, der giver selskabet et bruttoprovenu på minimalt DKK 35.000.000 og maksimalt DKK 50.000.000.

Selskabet forventer, at der inden den ekstraordinære generalforsamling indgås aftaler med deltagerne i et investorkonsortium, der garanterer for DKK 35.000.000 i forbindelse med et kommende udbud for maksimalt DKK 50.000.000.

Tidsplan for gennemførelse af emissionen er betinget af Finanstilsynets prospektgodkendelse – men forventes gennemført med virkning i august 2015.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Marc Jeilman på mobil nr. +45 20 35 25 80 eller til bestyrelsesmedlem Christian Bjerre Kusk på mobil nr. +45 28 56 37 52.

STYLEPIT A/S

Meddelelse nr  11_2015_STYLEPIT.pdf